Min lilla flicka är sjuk igen ?

Igår var det dags igen, Wilma kräkte ute i sin hundgård 2 gånger och när hon sedan kom in så låg hon och skakade. Antagligen för att hon var så skärrad över att hon kräkts. Gick ut i köket med henne och hon drack lite vatten sedan la jag mig i soffan och hon kröp upp till mig för att få kärlek. Men då ulkade hon igen och jag satte ner henne på golvet igen där hon kräkte 2 små gånger. Vi gick ut i köket igen och hon drack lite mer. Sedan la vi oss i soffan igen. Jag la henne på magen och bröstet sedan en mysig filt över. Där låg hon hos mig i lite mindre än en halvtimme och skakade sedan somnade hon. Slutade skaka och jag somnade med. Vaknade sedan till av att hon sträckte på sig och vi gick ut i köket och då drack hon frivilligt. Vi gick ut en runda men hon kissade bara. Hon var mer eller mindre som vanligt. Och sista kisserundan tog jag både Wilma och Valentina med mig ut. Wilma bajsade löst så det var nog lika bra att ge Wilma lite Pro-Kolin. Så det fick hon och sedan gick vi och la oss. Hon har legat intill mig hela natten och sovit som en stock. Det hade hänt en olycka inomhus men det kan vi inte rå för och imorse gick vi ut som vanligt och kissade.

Idag har Wilma varit väldigt kärlekssjuk. Vill inte ligga ensam och helst ska hon upp till mig och sova i mitt knä eller på mitt bröst. Kanske hon fortfarande är sjuk men att det inte syns. Man kan ju vara allmänpåvärkad. Men hon leker som vanligt ändå med Valentina. Någonting är det men det går säkerligen över.

Just nu ligger hon i mitt knä med huvudet och ena tassen på min arm som jag skriver med på tangentbordet. Hon har druckit väldigt mycket vilket är bra för att då blir hon inte uttorkad. Vi ska stax gå ut då jag ska ner och ta tvätten och slänga in ny ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0