Wilmis

Oj, det har hänt massor här med sedan jag skrev sist.

Wilma har fått .. jaa sitt ner .. mer sjukdomar !!! ..  urinvägsinfektion, som vi såklart behandlar med medicin nu .

Vi har tom hunnit börja på valpkurs och gått andra gången igår :) Det är super roligt och Wilma kan sitt, ligg och tass om man mutar henne med godis :) Vi har även börjat släppa henne lös. Och ja !, jag var nervös till en början. "tänk om hon sticker" tänkte jag. Men nej, min lilla flicka följer så fint Valentina och kommer när man kallar på henne . Så mer stolt kan jag inte vara. Vi var precis av med inomhuskissandet tills hon fick urinvägsinfektionen och började kissa inne igen. Men det kan hon ju inte hjälpa så nu är det bara på kisseträningen igen och kämpa. Hon blir nog av med det nu när det inte tycker på mer. Förhoppningsvis !

Har klippt klorna på henne ikväll också och det går faktiskt bättre för varje gång. Kanske får jag slut på våra brottningar och bittandet inom kort! Hoppas det iaf.'

Nej , nu ska vi mysa framför tv:n snart !



Mina älskade flickor just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0